Kteří výrobci automobilů vydělávají a kteří jsou ve ztrátě?

                   

Jak si vedou největší světové značky v automobilovém průmyslu? Je to zvláštní, ale někteří výrobci vydělávají každým prodaným automobilem 20 000 euro. A pak existují takoví, kteří každé své prodané auto částkou okolo 1 000 euro dotují.

Výroba automobilů totiž pro všechny značky neznamená dobrý obchod. Z údajů Centra automobilového výzkumu (CAR) – nezávislé výzkumné a analytické společnosti se sídlem ve Spojených státech, která po řadu let odhadovala ziskovost automobilového průmyslu ve světě a předpovídala budoucí trendy – se zdá, že některé značky na každém prodaném kusu vydělávají dokonce 20 tisíc euro, a jiní každé auto opouštějící showroom dotují částkou až 1 000 eur.

iZdroj fotografie:

Jak si vedou největší světové značky v automobilovém průmyslu? Je to zvláštní, ale někteří výrobci vydělávají každým prodaným automobilem 20 000 euro. A pak existují takoví, kteří každé své prodané auto částkou okolo 1 000 euro dotují.

Výroba automobilů totiž pro všechny značky neznamená dobrý obchod. Z údajů Centra automobilového výzkumu (CAR) – nezávislé výzkumné a analytické společnosti se sídlem ve Spojených státech, která po řadu let odhadovala ziskovost automobilového průmyslu ve světě a předpovídala budoucí trendy – se zdá, že některé značky na každém prodaném kusu vydělávají dokonce 20 tisíc euro, a jiní každé auto opouštějící showroom dotují částkou až 1 000 eur.

Je tomu možná těžké uvěřit, ale výroba a prodej automobilů není z obchodního hlediska dobré podnikání V posledních letech na tom z tohoto hlediska byly v Evropě nejhůře francouzské a částečně také německé značky.

Skupina PSA se chce dostat do plusu.

Dokud nabídka Citroën neměla novou C3 a Peugeot nenabízel nový model 308 ani nový crossover 3008, ziskovost obou značek byla špatná.
Ještě před dvěma roky dotoval Citroën i Peugeot každý prodávaný vůz téměř 1 000 eury.


Mohlo by vás zajímat: Renault chtěl ušetřit a vozit formuli v dodávce, ale je moc krátká

Vzhledem k tomu, že se v nabídce objevily nové modely, které jsou na trhu úspěšné, se tato částka snížila v poslední době asi o polovinu. Problémem francouzského výrobce byla nejen slabá poptávka po jejich vozidlech, ale především vysoké výrobní náklady, které vyplývaly z použití příliš mnoha platforem.

Také zde byla příliš rozsáhlá řada pohonných jednotek. V nadcházejících letech skupina PSA oznámila omezení jejich počtu téměř o polovinu. Přežily tak pouze ty nejprodávanější.

Akvizice společnosti Opel a výroba ještě více modelů využívajících stejné komponenty povede v blízké budoucnosti k cestě do plusu.

Ještě nedávno totiž společnost Opel rovněž „dotovala“ své vozy podobnou částkou jako Citroën a Peugeot. Když značka ještě patřila společnosti General Motors, měla celosvětově americká společnost z prodeje každého vozu zisk něco přes 600 eur jen proto, že velké zisky generovaly její další značky. Zvláště ty, které jsou populární na čínském trhu.

V podobné situaci, jako byly společnosti Opel a General Motors, je také Ford Europe a Ford Motor Company. Ford na Starém kontinentu dotoje každé auto částkou asi 1 000 euro, ale celosvětově je Ford Motor Company na každém prodaném vozu asi 800 euro v plusu.

Zásluhu na tom má hlavně jeho silné pozice na domácím trhu v USA.

Volkswagen, Audi a Porsche jsou v zisku

Můžeme říci, že stejnou částkum jakou každé auto značky Citroën, Ford, Opel i Peugeot dotují, koncern VW na každém prodaném vozidle naopak vydělí, ačkoliv rozmanitost ziskovosti jednotlivých značek je obrovská.


Mohlo by vás zajímat: Blondýna na benzínce nemůže najít víčko nádrže své Tesly. Uhodnete proč?

Už roky je v koncernu Volkswagen premiantem Porsche s téměř 20 000 eury zisku za každé prodané vozidlo. Skvěle si vede také Audi, které sice na jednom vozu vydělá 5krát méně než Porsche, ale prodává mnohem více vozů.

Od ledna do září 2018 dosáhl celosvětový prodej Audi 1 407 700 vozů, zatímco Porsche jen 196 600. Je zajímavé, že ziskovost obou značek roste každým rokem velmi rychlým tempem.

Hyundai a Kia vydělají na každém autě více než Toyota

Korejské společnosti Hyundai a Kia se již před dlouhou dobou připojily ke skupině ziskových značek. Každé vyrobené a prodané auto pro ně znamenázisk téměř 1 500 euro. Co se týče zisku z prodeje automobilů, korejští výrobci automobilů dokonce předehnali Toyotu, která vydělává s každým prodaným kusem jen necelých 1 000 euro.

Nicméně japonský výrobce samozřejmě vede v počtu prodaných vozů.
Pořadí výrobců, kteří na výrobě a prodeji aut nejvíce vydělávají nebo ztrácejí, se v posledních letech příliš nezměnilo.

Avšak ve vzduchu visí revoluce, která je spojena s elektrickými vozy nyní už produkovanými v masivním měřítku a se změnou způsobu vlastnictví a používání automobilů. Výrobci, kteří “ vsadili na boom elektrických aut, očekávaný na konci příštího desetiletí, se mohou těšit na významné zvýšení ziskovosti.

Je tomu možná těžké uvěřit, ale výroba a prodej automobilů není z obchodního hlediska dobré podnikání V posledních letech na tom z tohoto hlediska byly v Evropě nejhůře francouzské a částečně také německé značky.

Skupina PSA se chce dostat do plusu.

Dokud nabídka Citroën neměla novou C3 a Peugeot nenabízel nový model 308 ani nový crossover 3008, ziskovost obou značek byla špatná.
Ještě před dvěma roky dotoval Citroën i Peugeot každý prodávaný vůz téměř 1 000 eury.


Mohlo by vás zajímat: Renault chtěl ušetřit a vozit formuli v dodávce, ale je moc krátká

Vzhledem k tomu, že se v nabídce objevily nové modely, které jsou na trhu úspěšné, se tato částka snížila v poslední době asi o polovinu. Problémem francouzského výrobce byla nejen slabá poptávka po jejich vozidlech, ale především vysoké výrobní náklady, které vyplývaly z použití příliš mnoha platforem.

iZdroj fotografie:

Jak si vedou největší světové značky v automobilovém průmyslu? Je to zvláštní, ale někteří výrobci vydělávají každým prodaným automobilem 20 000 euro. A pak existují takoví, kteří každé své prodané auto částkou okolo 1 000 euro dotují.

Výroba automobilů totiž pro všechny značky neznamená dobrý obchod. Z údajů Centra automobilového výzkumu (CAR) – nezávislé výzkumné a analytické společnosti se sídlem ve Spojených státech, která po řadu let odhadovala ziskovost automobilového průmyslu ve světě a předpovídala budoucí trendy – se zdá, že některé značky na každém prodaném kusu vydělávají dokonce 20 tisíc euro, a jiní každé auto opouštějící showroom dotují částkou až 1 000 eur.

Je tomu možná těžké uvěřit, ale výroba a prodej automobilů není z obchodního hlediska dobré podnikání V posledních letech na tom z tohoto hlediska byly v Evropě nejhůře francouzské a částečně také německé značky.

Skupina PSA se chce dostat do plusu.

Dokud nabídka Citroën neměla novou C3 a Peugeot nenabízel nový model 308 ani nový crossover 3008, ziskovost obou značek byla špatná.
Ještě před dvěma roky dotoval Citroën i Peugeot každý prodávaný vůz téměř 1 000 eury.


Mohlo by vás zajímat: Renault chtěl ušetřit a vozit formuli v dodávce, ale je moc krátká

Vzhledem k tomu, že se v nabídce objevily nové modely, které jsou na trhu úspěšné, se tato částka snížila v poslední době asi o polovinu. Problémem francouzského výrobce byla nejen slabá poptávka po jejich vozidlech, ale především vysoké výrobní náklady, které vyplývaly z použití příliš mnoha platforem.

Také zde byla příliš rozsáhlá řada pohonných jednotek. V nadcházejících letech skupina PSA oznámila omezení jejich počtu téměř o polovinu. Přežily tak pouze ty nejprodávanější.

Akvizice společnosti Opel a výroba ještě více modelů využívajících stejné komponenty povede v blízké budoucnosti k cestě do plusu.

Ještě nedávno totiž společnost Opel rovněž „dotovala“ své vozy podobnou částkou jako Citroën a Peugeot. Když značka ještě patřila společnosti General Motors, měla celosvětově americká společnost z prodeje každého vozu zisk něco přes 600 eur jen proto, že velké zisky generovaly její další značky. Zvláště ty, které jsou populární na čínském trhu.

V podobné situaci, jako byly společnosti Opel a General Motors, je také Ford Europe a Ford Motor Company. Ford na Starém kontinentu dotoje každé auto částkou asi 1 000 euro, ale celosvětově je Ford Motor Company na každém prodaném vozu asi 800 euro v plusu.

Zásluhu na tom má hlavně jeho silné pozice na domácím trhu v USA.

Volkswagen, Audi a Porsche jsou v zisku

Můžeme říci, že stejnou částkum jakou každé auto značky Citroën, Ford, Opel i Peugeot dotují, koncern VW na každém prodaném vozidle naopak vydělí, ačkoliv rozmanitost ziskovosti jednotlivých značek je obrovská.


Mohlo by vás zajímat: Blondýna na benzínce nemůže najít víčko nádrže své Tesly. Uhodnete proč?

Už roky je v koncernu Volkswagen premiantem Porsche s téměř 20 000 eury zisku za každé prodané vozidlo. Skvěle si vede také Audi, které sice na jednom vozu vydělá 5krát méně než Porsche, ale prodává mnohem více vozů.

Od ledna do září 2018 dosáhl celosvětový prodej Audi 1 407 700 vozů, zatímco Porsche jen 196 600. Je zajímavé, že ziskovost obou značek roste každým rokem velmi rychlým tempem.

Hyundai a Kia vydělají na každém autě více než Toyota

Korejské společnosti Hyundai a Kia se již před dlouhou dobou připojily ke skupině ziskových značek. Každé vyrobené a prodané auto pro ně znamenázisk téměř 1 500 euro. Co se týče zisku z prodeje automobilů, korejští výrobci automobilů dokonce předehnali Toyotu, která vydělává s každým prodaným kusem jen necelých 1 000 euro.

Nicméně japonský výrobce samozřejmě vede v počtu prodaných vozů.
Pořadí výrobců, kteří na výrobě a prodeji aut nejvíce vydělávají nebo ztrácejí, se v posledních letech příliš nezměnilo.

Avšak ve vzduchu visí revoluce, která je spojena s elektrickými vozy nyní už produkovanými v masivním měřítku a se změnou způsobu vlastnictví a používání automobilů. Výrobci, kteří “ vsadili na boom elektrických aut, očekávaný na konci příštího desetiletí, se mohou těšit na významné zvýšení ziskovosti.

Také zde byla příliš rozsáhlá řada pohonných jednotek. V nadcházejících letech skupina PSA oznámila omezení jejich počtu téměř o polovinu. Přežily tak pouze ty nejprodávanější.

Akvizice společnosti Opel a výroba ještě více modelů využívajících stejné komponenty povede v blízké budoucnosti k cestě do plusu.

Ještě nedávno totiž společnost Opel rovněž „dotovala“ své vozy podobnou částkou jako Citroën a Peugeot. Když značka ještě patřila společnosti General Motors, měla celosvětově americká společnost z prodeje každého vozu zisk něco přes 600 eur jen proto, že velké zisky generovaly její další značky. Zvláště ty, které jsou populární na čínském trhu.

V podobné situaci, jako byly společnosti Opel a General Motors, je také Ford Europe a Ford Motor Company. Ford na Starém kontinentu dotoje každé auto částkou asi 1 000 euro, ale celosvětově je Ford Motor Company na každém prodaném vozu asi 800 euro v plusu.

Zásluhu na tom má hlavně jeho silné pozice na domácím trhu v USA.

Volkswagen, Audi a Porsche jsou v zisku

Můžeme říci, že stejnou částkum jakou každé auto značky Citroën, Ford, Opel i Peugeot dotují, koncern VW na každém prodaném vozidle naopak vydělí, ačkoliv rozmanitost ziskovosti jednotlivých značek je obrovská.


Mohlo by vás zajímat: Blondýna na benzínce nemůže najít víčko nádrže své Tesly. Uhodnete proč?

Už roky je v koncernu Volkswagen premiantem Porsche s téměř 20 000 eury zisku za každé prodané vozidlo. Skvěle si vede také Audi, které sice na jednom vozu vydělá 5krát méně než Porsche, ale prodává mnohem více vozů.

iZdroj fotografie:

Jak si vedou největší světové značky v automobilovém průmyslu? Je to zvláštní, ale někteří výrobci vydělávají každým prodaným automobilem 20 000 euro. A pak existují takoví, kteří každé své prodané auto částkou okolo 1 000 euro dotují.

Výroba automobilů totiž pro všechny značky neznamená dobrý obchod. Z údajů Centra automobilového výzkumu (CAR) – nezávislé výzkumné a analytické společnosti se sídlem ve Spojených státech, která po řadu let odhadovala ziskovost automobilového průmyslu ve světě a předpovídala budoucí trendy – se zdá, že některé značky na každém prodaném kusu vydělávají dokonce 20 tisíc euro, a jiní každé auto opouštějící showroom dotují částkou až 1 000 eur.

Je tomu možná těžké uvěřit, ale výroba a prodej automobilů není z obchodního hlediska dobré podnikání V posledních letech na tom z tohoto hlediska byly v Evropě nejhůře francouzské a částečně také německé značky.

Skupina PSA se chce dostat do plusu.

Dokud nabídka Citroën neměla novou C3 a Peugeot nenabízel nový model 308 ani nový crossover 3008, ziskovost obou značek byla špatná.
Ještě před dvěma roky dotoval Citroën i Peugeot každý prodávaný vůz téměř 1 000 eury.


Mohlo by vás zajímat: Renault chtěl ušetřit a vozit formuli v dodávce, ale je moc krátká

Vzhledem k tomu, že se v nabídce objevily nové modely, které jsou na trhu úspěšné, se tato částka snížila v poslední době asi o polovinu. Problémem francouzského výrobce byla nejen slabá poptávka po jejich vozidlech, ale především vysoké výrobní náklady, které vyplývaly z použití příliš mnoha platforem.

Také zde byla příliš rozsáhlá řada pohonných jednotek. V nadcházejících letech skupina PSA oznámila omezení jejich počtu téměř o polovinu. Přežily tak pouze ty nejprodávanější.

Akvizice společnosti Opel a výroba ještě více modelů využívajících stejné komponenty povede v blízké budoucnosti k cestě do plusu.

Ještě nedávno totiž společnost Opel rovněž „dotovala“ své vozy podobnou částkou jako Citroën a Peugeot. Když značka ještě patřila společnosti General Motors, měla celosvětově americká společnost z prodeje každého vozu zisk něco přes 600 eur jen proto, že velké zisky generovaly její další značky. Zvláště ty, které jsou populární na čínském trhu.

V podobné situaci, jako byly společnosti Opel a General Motors, je také Ford Europe a Ford Motor Company. Ford na Starém kontinentu dotoje každé auto částkou asi 1 000 euro, ale celosvětově je Ford Motor Company na každém prodaném vozu asi 800 euro v plusu.

Zásluhu na tom má hlavně jeho silné pozice na domácím trhu v USA.

Volkswagen, Audi a Porsche jsou v zisku

Můžeme říci, že stejnou částkum jakou každé auto značky Citroën, Ford, Opel i Peugeot dotují, koncern VW na každém prodaném vozidle naopak vydělí, ačkoliv rozmanitost ziskovosti jednotlivých značek je obrovská.


Mohlo by vás zajímat: Blondýna na benzínce nemůže najít víčko nádrže své Tesly. Uhodnete proč?

Už roky je v koncernu Volkswagen premiantem Porsche s téměř 20 000 eury zisku za každé prodané vozidlo. Skvěle si vede také Audi, které sice na jednom vozu vydělá 5krát méně než Porsche, ale prodává mnohem více vozů.

Od ledna do září 2018 dosáhl celosvětový prodej Audi 1 407 700 vozů, zatímco Porsche jen 196 600. Je zajímavé, že ziskovost obou značek roste každým rokem velmi rychlým tempem.

Hyundai a Kia vydělají na každém autě více než Toyota

Korejské společnosti Hyundai a Kia se již před dlouhou dobou připojily ke skupině ziskových značek. Každé vyrobené a prodané auto pro ně znamenázisk téměř 1 500 euro. Co se týče zisku z prodeje automobilů, korejští výrobci automobilů dokonce předehnali Toyotu, která vydělává s každým prodaným kusem jen necelých 1 000 euro.

Nicméně japonský výrobce samozřejmě vede v počtu prodaných vozů.
Pořadí výrobců, kteří na výrobě a prodeji aut nejvíce vydělávají nebo ztrácejí, se v posledních letech příliš nezměnilo.

Avšak ve vzduchu visí revoluce, která je spojena s elektrickými vozy nyní už produkovanými v masivním měřítku a se změnou způsobu vlastnictví a používání automobilů. Výrobci, kteří “ vsadili na boom elektrických aut, očekávaný na konci příštího desetiletí, se mohou těšit na významné zvýšení ziskovosti.

Od ledna do září 2018 dosáhl celosvětový prodej Audi 1 407 700 vozů, zatímco Porsche jen 196 600. Je zajímavé, že ziskovost obou značek roste každým rokem velmi rychlým tempem.

Hyundai a Kia vydělají na každém autě více než Toyota

Korejské společnosti Hyundai a Kia se již před dlouhou dobou připojily ke skupině ziskových značek. Každé vyrobené a prodané auto pro ně znamenázisk téměř 1 500 euro. Co se týče zisku z prodeje automobilů, korejští výrobci automobilů dokonce předehnali Toyotu, která vydělává s každým prodaným kusem jen necelých 1 000 euro.

iZdroj fotografie:

Jak si vedou největší světové značky v automobilovém průmyslu? Je to zvláštní, ale někteří výrobci vydělávají každým prodaným automobilem 20 000 euro. A pak existují takoví, kteří každé své prodané auto částkou okolo 1 000 euro dotují.

Výroba automobilů totiž pro všechny značky neznamená dobrý obchod. Z údajů Centra automobilového výzkumu (CAR) – nezávislé výzkumné a analytické společnosti se sídlem ve Spojených státech, která po řadu let odhadovala ziskovost automobilového průmyslu ve světě a předpovídala budoucí trendy – se zdá, že některé značky na každém prodaném kusu vydělávají dokonce 20 tisíc euro, a jiní každé auto opouštějící showroom dotují částkou až 1 000 eur.

Je tomu možná těžké uvěřit, ale výroba a prodej automobilů není z obchodního hlediska dobré podnikání V posledních letech na tom z tohoto hlediska byly v Evropě nejhůře francouzské a částečně také německé značky.

Skupina PSA se chce dostat do plusu.

Dokud nabídka Citroën neměla novou C3 a Peugeot nenabízel nový model 308 ani nový crossover 3008, ziskovost obou značek byla špatná.
Ještě před dvěma roky dotoval Citroën i Peugeot každý prodávaný vůz téměř 1 000 eury.


Mohlo by vás zajímat: Renault chtěl ušetřit a vozit formuli v dodávce, ale je moc krátká

Vzhledem k tomu, že se v nabídce objevily nové modely, které jsou na trhu úspěšné, se tato částka snížila v poslední době asi o polovinu. Problémem francouzského výrobce byla nejen slabá poptávka po jejich vozidlech, ale především vysoké výrobní náklady, které vyplývaly z použití příliš mnoha platforem.

Také zde byla příliš rozsáhlá řada pohonných jednotek. V nadcházejících letech skupina PSA oznámila omezení jejich počtu téměř o polovinu. Přežily tak pouze ty nejprodávanější.

Akvizice společnosti Opel a výroba ještě více modelů využívajících stejné komponenty povede v blízké budoucnosti k cestě do plusu.

Ještě nedávno totiž společnost Opel rovněž „dotovala“ své vozy podobnou částkou jako Citroën a Peugeot. Když značka ještě patřila společnosti General Motors, měla celosvětově americká společnost z prodeje každého vozu zisk něco přes 600 eur jen proto, že velké zisky generovaly její další značky. Zvláště ty, které jsou populární na čínském trhu.

V podobné situaci, jako byly společnosti Opel a General Motors, je také Ford Europe a Ford Motor Company. Ford na Starém kontinentu dotoje každé auto částkou asi 1 000 euro, ale celosvětově je Ford Motor Company na každém prodaném vozu asi 800 euro v plusu.

Zásluhu na tom má hlavně jeho silné pozice na domácím trhu v USA.

Volkswagen, Audi a Porsche jsou v zisku

Můžeme říci, že stejnou částkum jakou každé auto značky Citroën, Ford, Opel i Peugeot dotují, koncern VW na každém prodaném vozidle naopak vydělí, ačkoliv rozmanitost ziskovosti jednotlivých značek je obrovská.


Mohlo by vás zajímat: Blondýna na benzínce nemůže najít víčko nádrže své Tesly. Uhodnete proč?

Už roky je v koncernu Volkswagen premiantem Porsche s téměř 20 000 eury zisku za každé prodané vozidlo. Skvěle si vede také Audi, které sice na jednom vozu vydělá 5krát méně než Porsche, ale prodává mnohem více vozů.

Od ledna do září 2018 dosáhl celosvětový prodej Audi 1 407 700 vozů, zatímco Porsche jen 196 600. Je zajímavé, že ziskovost obou značek roste každým rokem velmi rychlým tempem.

Hyundai a Kia vydělají na každém autě více než Toyota

Korejské společnosti Hyundai a Kia se již před dlouhou dobou připojily ke skupině ziskových značek. Každé vyrobené a prodané auto pro ně znamenázisk téměř 1 500 euro. Co se týče zisku z prodeje automobilů, korejští výrobci automobilů dokonce předehnali Toyotu, která vydělává s každým prodaným kusem jen necelých 1 000 euro.

Nicméně japonský výrobce samozřejmě vede v počtu prodaných vozů.
Pořadí výrobců, kteří na výrobě a prodeji aut nejvíce vydělávají nebo ztrácejí, se v posledních letech příliš nezměnilo.

Avšak ve vzduchu visí revoluce, která je spojena s elektrickými vozy nyní už produkovanými v masivním měřítku a se změnou způsobu vlastnictví a používání automobilů. Výrobci, kteří “ vsadili na boom elektrických aut, očekávaný na konci příštího desetiletí, se mohou těšit na významné zvýšení ziskovosti.

Nicméně japonský výrobce samozřejmě vede v počtu prodaných vozů.
Pořadí výrobců, kteří na výrobě a prodeji aut nejvíce vydělávají nebo ztrácejí, se v posledních letech příliš nezměnilo.

Avšak ve vzduchu visí revoluce, která je spojena s elektrickými vozy nyní už produkovanými v masivním měřítku a se změnou způsobu vlastnictví a používání automobilů. Výrobci, kteří “ vsadili na boom elektrických aut, očekávaný na konci příštího desetiletí, se mohou těšit na významné zvýšení ziskovosti.

Diskuze Vstoupit do diskuze
135 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články