Vejde se do Renaultu Master vůz Formule 1? Přesně toto je otázka, kterou si v AutoŽivě často klademe, a teď máme konečně odpověď.

Použití přizpůsobené dodávky umožňuje Renaultu snadno přemisťovat vozy určené ke statickému vystavení po celém kontinentu na zhruba 200 událostí každý rok, což jim to celé nejen usnadňuje, ale také udržuje náklady na nižší úrovni.

Mohlo by vás zajímat: Těchto 5 skvělých hot hatchů koupíte do 80 000 Kč, jsou spolehlivé a zábavné

„Výroba dodávky na přepravu formulí má velký vliv na efektivitu provozu našich výstav,“ uvedl Tim Baston, vedoucí programu Static Show Car týmu Renault Sport Formule One. „Je neustále někde vystavené, a to na akcích, které se pořádají v zemích jako Španělsko, Francie či Belgie a snadná manipulace s dodávkou znamená, že ušetříme ve všech oblastech, zejména v pracovní síle, protože je nyní zapotřebí pouze jedna osoba, což nám umožňuje využívat finanční úsporu na cestovní výdaje a také zvyšovat produktivitu na naší základně. “

„Samotná rychlost, při které může být Master naložen a vyslán na silnici, nám také umožňuje využít příležitostí na poslední chvíli, pokud jde o přepravu našich vozidel pro další účely, a zároveň už máme hodně pozitivních zpětných vazeb co se týče snadného řízení a kvality této přestavby,“ dodal Baston. „Jednoduše řečeno, naše výstavní vozy se nyní přepravují mnohem jednodušeji a daleko levněji.“

Dodávka týmu F1 je založena na 3,5tunové plošině s kabinou Master (LL35) s pohonem předních kol, poháněné dvoulitrovým naftovým turbomotorem dCi 170 o 170 koňských silách při zdvihovém objemu 2,3 ​​litru. Vozidlo má užitečné zatížení 844 kilogramů, takže převoz F1 se o dost zjednodušuje. Výstavní auto – což je ve skutečnosti starší vozidlo F1 s odstraněným motorem a jinými klíčovými částmi – ty byly nahrazeny prostorovým rámem – a váží pouhých 350 kg.

Mohlo by vás zajímat: Šéf Nissanu a Renaultu byl zatčen v Japonsku. Co provedl?

„Získat tým Renault Sport Formula One jako zákazníka našeho certifikovaného programu pro přestavby je vynikajícím příkladem toho, jak jsou naše specializované vozy vyráběné na míru vytvořeny podle nejvyšších standardů a přizpůsobené individuálním požadavkům našich zákazníků,“ řekl Vincent Tourette, výkonný ředitel společnosti, Groupe Renault UK. „Přestavba Masteru posiluje partnerství mezi týmy Renault Pro+ a F1 a jsme mimořádně potěšeni, že hraje významnou roli v logistice a zvyšování povědomí o týmu Renault Sport Formula One v celé Evropě.“