Ve Velké Británii se Škoda 105/120 prodávala pod názvem Škoda Estelle, který vymyslel Alan Blavins z reklamní agentury Childs Greene, která se tehdy škodovce starala o propagaci. Sídlila pár bloků od kanceláře Škoda Velká Británie a jejího showroomu v londýnském Clerkenwell. Grafika hliníkem eloxovaného nápisu na mřížce chladiče byla rovněž navržena Alanem Blavinsem a pro Škodu ji vyráběl Jim Hubbard z Childs Greene.

Silnými stránkami Škody Estelle, resp. 105/120, byl prostorný interiér, spolehlivost, snadná údržba a nízká cena. I přes všechny potíže byly škodovky pokládány za bezporuchová auta. Britové v 70. a 80 letech považovali za jakousi mez 100 000 mil (160 000 km) bez vážných závad. Drtivá většina Škod Estelle to dokázala a dodnes jich je na Ostrovech k vidění několik stovek v provozu. Dobrou reklamu Škodovkám dělala také častá vítězství těchto vozů v mistrovstvích světa v Rallye v jejich třídě během 70. a 80. let.  Tomu paradoxně pomáhala právě zastaralá koncepce „vše vzadu“.

Nízká cena a původ z východní Evropy ovšem řadu zákazníků odrazoval. Ostatně už od 60. let, kdy se do Británie začala dovážet Octavia (a posléze Škoda 1 000), byli majitelé Škodovek považováni za komunistické agenty. Koncepce vycházející z 60. let a slabý motor také přispěl k všeobecnému posměchu. Dobový tisk psal, že se Škoda Estelle řídila jako nákupní vozík s chybějícím kolečkem. Pověst aut z mladé Boleslavi se tak stávala terčem lidové tvořivosti, protože na ni vznikalo mnoho vtipů, například:

A: Mám škodovku a pořebuju zpětné zrcátko

B: Tak jo, beru. Vyměníme

– Jak se říká řidiči Škodovky, který tvrdí, že dostal pokutu za překročení povolené rychlosti?

– Snílek.

– Jak se říká Škodovce, která vyjela na kopec?

– Zázrak

Poslední uvedený vtip je přitom nespravedlivý, protože právě zastaralý koncept hnané zadní nápravy Škodovkám vydatně pomáhal vyjíždět kopce. V hornatém Skotsku šlo o velmi populární vozidlo, stejně jako v celé Velké Británii. U občanů Spojeného Království si jich od května 1977 do března 1990 našlo nový domov celkem 120 105 kusů. Jen v roce 1987 (což bylo o tři roky předtím, než skončila výroba tohoto výběhového modelu), prodejci Škoda ve Velké Británii dokázali prodat 17 000 těchto vozů, včetně verze Rapid (nazývané Porsche pro chudé), a to navzdory špatné pověsti, nulové podpoře marketingu z domovské ČSSR, zastaralé technologii a vážným problémům s těsněním hlavy motoru. V dnešní době se Škody 120 a hlavně Rapidy, auta, na přelomu tisíciletí darovaná za krabičku cigaret, stávají předmětem zájmu britských sběratelů a nadšenců. Například zmíněné Porsche pro chudé se po renovaci prodává za cenu okolo 4 000 liber.