Na poli byl objeven hřbitov desítek opuštěných aut. Video odhaluje, o jaké klenoty se jedná

Automobilové hřbitovy nenajdete na každém rohu, tu a tam ale na nějaký člověk narazí. Obvykle s velmi starými auty, výjimkou nejsou ovšem ani vozy relativně zánovní.

i Zdroj fotografie: S vědomím China UNCUT
                   

Představa o takovém typickém automobilovém hřbitově obvykle zahrnuje prorezlé kapoty aut, stromy trčící skrz karoserie, značky převážně z poloviny dvacátho století a modely zejména z americké produkce. Není tomu tak, minimálně ne vždy a ne v tomto případě. Na videu je plocha s odloženými auta z periferie jednoho čínského města a auta, která tam jsou, by mohla po umytí od hodiny stát na parkovišti v nějaké luxusní čtvrti.

Levné kusy i drahé unikáty

Seznam opuštěných vozů je poměrně široký, nejde jen o unikátní a drahé stroje, výběr je ředěný levnějšími modely, které se na tomto místě také nechal kdosi zhynout. A o které by v tuto chvíli už asi nikdo neměl zájem. Mezi ty atraktivnější patří Chevrolet Corvette, Audi R8, Porsche Panamera, Aston Martin Vantage nebo Bentley Continental.

Přihlaste se k našemu newsletteru a mimo jiné získáte možnost účastit se soutěže a mít přehled o dalších nabídkách našich partnerů. Soutěž je pouze pro aktivní odběratele novinek.

Je viditelný špatný stav, lokální koroze, tahle auta nevypadají dobře. A mohou za to úředníci. Auta prošla konfiskací, byla zabavena původním majitelům a pak odstavena. Úřady ovšem nerozhodly, co s vozy dále bude, a tak se do nich zakousl zub času. Jakkoli srdce automobilového nadšence teskní, není vůbec jasné, jestli se auta vůbec někdy dostanou do aukce a pak k novým majitelům.

Zdroj: China UNCUT

Diskuze Vstoupit do diskuze
92 lidí právě čte
Autor článku

Filip Rakovan

Dráhu motoristického žurnalisty zahájil v době tištěných médiích v časopise Speed a prošel velkou řadou renomovaných tuzemských časopisů, například Carauto, český TopGear. Následně zakotvil v online světě a pozvedl na špičkovou úroveň ve své době prestižní magazín Autoweb.cz a Garaz.cz. Řídil snad vše, co má čtyři kola, od litrového hatchbacku po F1. Pořádá kurzy pro řidiče a amatérské závody, vyjadřuje se k problematice v televizi. A hlavně dnes s radostí píše na AutoŽivě.

Zobrazit další články