Jenže nakonec jste nejspíše usoudili, že bude lepší si pořídit nějaké jiné auto, které lépe odpovídá vašim představám, protože přestavba by byla pohádkově drahá a ve výsledku by nemusela naplnit vaše očekávání a už vůbec ne očekávání techniků na STK. Jeden Němec jménem Boba Kettler si však na rozdíl od většiny z nás takovouhle malou zběsilost splnil. Vzal totiž svého ‚dvojkového‘ Golfa a začal s úpravami. Asi bych měl zmínit, že Boba měl skvělé zázemí, protože vlastní tuningovou firmu, ale i tak jde o naprosto neuvěřitelné dílo, které nemá obdoby. Tento Golf nebyl jeho prvním počinem. Ale nicméně asi tím nejznámějším. Přestaňme chodit okolo horké kaše a nechme mluvit čísla. Golf váží 1150kg a jeho výkon činní 1233,7 koní, kteří vyprodukují 1094Nm točivého momentu.

Taková čísla stačí na to, aby z nuly na 100km/h zrychlil za 1,9s a ze 100km/h na 200km/h pak za 3s. Když vám je stovka málo a chcete raději stovky dvě, tak vám na to stačí 4,6s. To znamená, že zrychlení má lepší než Bugatti Veyron, které stovku udělá za 2,5s a dvoustovku za 7,3s. A co je na tom nejkouzelnějšího? Golf je zvenku k nerozeznání od sériového kusu. Dokonce ani, když se podíváte pod kapotu, tak nenajdete, žádný dvanáctiválec, ale ‚pouze‘ dvoulitrový ‚čtyřváleček‘ s turbem, který veškeré výše zmíněné cifry posílá na všechny čtyři kola. Nic zvláštního vás nečeká ani, když nahlédnete do nádrže. Tam totiž nešplouchá raketové palivo, ale pouze běžná směs benzínu a E85, kterou natankujete u každé benzínky. Samozřejmě, že vůz musíme brát z nadsázkou, protože ve skutečnosti už má s Golfem společnou snad, jen karoserii a interiér.

I uvnitř auta, ale najdeme nepatrnou odchylku od normálu, jako je například budík na ukazování tlaku turba, jehož ručička se vyšplhá i na neuvěřitelných 4,4 baru. Další malinká změna potkala tachometr, jehož poslední cejch byl 240km/h, ovšem toto monstrum se dokáže pohodlně vyškrábat i nad 300km/h, takže na budíky byla tato pověstná meta přidána.