Video: Cyklista si vyšlápnul na řidiče v malé Mazdě. Netušil ale, kdo z ní vyleze. Důsledky může přičíst jen sám sobě

Provokovat někoho, kdo je robustní postavy a nejde pro ránu daleko, nemusí občas dopadnout dobře. Cyklista ve videu ukázal opravdu mizerný odhad, a po právu na to doplatil.

i Zdroj fotografie: Se souhlasem STOPCHAM
                   

Ha, ha, ha. Ano, přátelé, jakkoli vás naše dnešní video v jednom okamžiku bude zřejmě šokovat nečekanou brutalitou a razancí, kterou jeden z aktérů předvede, ve finále je směšné. A směšní jsou nakonec i oba jeho aktéři. Humorné je, že oba vyznávají „open air“ styl a vítr ve vlasech jim myslím dělá dobře. Nevím, nakolik se spolu s větrem projevilo i sluníčko a případný úpal, ale reakce obou „bijců“ by tomu skoro nasvědčovaly. Pojďme se na ten street fight podívat společně.

Cyklisté si někdy pletou přechody s „přejezdy“

A z prvních vteřin začíná být i patrné, kde se vlastně zrodila ona příčina vedoucí ve finále k tak dramatickému konci. Malá Mazda MX-5 odbočí vlevo přes přechod, podél nějž v tom samém okamžiku přejíždí i cyklista. Slouží mu ke cti, že opravdu nejel po přechodu. Pro mnoho cyklistů je totiž přechod pro chodce jen prodloužením jejich trasy. Jenže: ono uskupení bílých pruhů na silnicích se opravdu jmenuje „Přechod pro chodce“. A jestli jste alespoň elementárně zdatní v českém jazyce, vyplývá z toho minimálně dvojí význam:

Video: Hlupák cyklista neví, kde má pravou ruku, ale jde se hádat s řidičem, aby se ukázal před holkou. Ve finále se ztrapní oba

Ten první je odvozený od slova „přechod“ a značí, že přes tyto pruhy se přechází, nikoli přejíždí. Zajímavé, že? A ten druhý je ještě zajímavější – jak již bylo řečeno, jde o přechod „pro chodce“. Z čehož opět vyplývá, že jde o osoby chodící, nikoli jedoucí. Nebo jezdící. Pokud tedy se svým bicyklem chcete jít po přechodu, není nic snazšího. Ale musíte opravdu JÍT. A kolo vést vedle sebe. Pak jsou z vás chodci a jako takové vás budou všichni brát a respektovat.

Sahat na hlavu někomu, kdo to nečeká, není moc chytrý nápad

„Čahoun“ z našeho videa jel však správně po silnici, a je možné, že přejetí Mazdy těsně před ním vnímal úkorně a jako přímé ohrožení vlastní bezpečnosti. Notabene když dodávka vedle jej pouští. Nelenil tedy a ještě si dojel „vyřídit účet“ s řidičem otevřené Mazdy. Snad pod dojmem, že ho nepustil tam, kde měl, nebo ho dokonce na tom přechodu ohrozil, těžko říct. Na každý pád zvolí k tomu způsob opravdu krajně hloupý. Využívajíce toho, že auto nemá střechu, sáhne řidiči na hlavu. A skoro mu sundá čepici.

Boreček ve starém BMW, tepláky Nike a tričko z Lidlu, si jde vyřídit účty. Tohle je vrchol arogance, totální průšvih na videu

Následuje zřejmě slovní přestřelka. A u ní by to asi mohlo i skončit. Kdyby cyklista začal v duchu „Kámo, já oceňuju tvoji káru, taky mám MX5 rád, ale před chvíli jsi mne vážně málem sejmul“, tak si tuším oba na konci podají ruce. Stane se‚ kdo z nás nedělá chyby a kdo z nás je neomylný. Jenže tady tomu tak nebylo. A dlužno dodat, že tentokrát je iniciátorem opravdu cyklista. Dotknul se poprvé, dotknul se podruhé. Co následovalo, je opravdu lepší vidět na přiloženém videu.

Cyklista, telefon, kruhák a rychlý přelet přes řidítka. U tohoto videa se zasměje každý, nejen Češi

Nevím, nakolik mizerný odhad velikosti cyklista měl, ale přece když vidím chlápka, jemuž je MX5 vyloženě těsná a který z ní vyloženě „přetéká“, tak se asi vystříhám nějakých fyzických útoků. Neb z Mazdy se vysoukal nefalšovaný Viking (nebo Rumcajs, dle naturelu), s „hárem“, jež by mu závidělo 10 z 10 dam. A především nekompromisním fightem, včetně kopů. Sice trochu neumětelsky, ale výška a váha tomu dodala efekt. Cyklista byl tuším překvapen a zmohl se na chabou obranu – ale mohl si za to opravdu sám.

Jak to vidíte vy, kdo z těch dvou byl nakonec v právu? Dejte nám právě váš názor vědět do diskuse pod článkem, děkujeme!

Kdo z nich měl vlastně pravdu?

Zdroj: STOPCHAM
Diskuze Vstoupit do diskuze
80 lidí právě čte
Autor článku

Michal Sztolár

Absolvent strojírenské technologie se již od mládí let zajímal o vše, co má čtyři a více kol. Na střední škole uspěl v celostátním kole SOČ s vlastním designem automobilu v systému CAD, od té doby se problematice aut věnuje na denní bázi. S dlouholetou praxí u jednoho z prodejců automobilů mu rukama prošlo nespočet různých typů automobilů, včetně několika opravdových unikátů. Specializuje se na automotive jako výrobní obor, marketing automobilů stejně jako na aktuální přechod k elektromobilitě.

Zobrazit další články